“Totusi”

9 08 2008

Vestitorul Evangheliei Teodor Popescu a tinut o predicå, pe care a intitulat-o “Totusi”A început-o cu o istorioarå: un credincios care trecea printr-o epocå de încercåri, a pictat frumos literele cuvântului “totusi”, a înråmat pictura si si-a fåcut un tablou. pe care l-a atårnat aproape de tåblia patului.   Când l-a vizitat un frate credincios, l-a întrebat: –  Ce vrea så zicå acest cuvânt “totusi”     –  Este începutul unui verset care îmi face mult bine, si doresc så-l am cât mai adesea în mintea mea.  – Da? Si care este acel verset?    –  Se gåseste la Psalmul 73, v. 23 . El sunå astfel:  “Totusi, eu sunt totdeauna cu Tine; Tu m-ai apucat de m3na dreaptå, må vei cålåuzi cu sfatul Tåu, apoi må vei primi în slavå!”   Vestitorul Scripturii spune: Credinciosul este cu Domnul pentru cå Domnul este cu credinciosul.  Prezenta Lui este o prezentå activå.   El ne conduce, tinându-ne de mâna dreaptå, ceea ce înseamnå “niciun pas fårå Isus”.  Nu numai cå ne conduce, dar ne si sfåtuieste cålåuzindu-ne gândirea, actiunile, planurile.  El anticipeazå viitorul strålucit  al credinciosilor, care însemneazå “primirea în slavå”;  primirea în slavå înseamnå primirea în casa Tatålui!.  Este frumoaså viata de relatii pe verticalå a credinciosilor: reversul realitåtii cå El este totdeauna cu noi este faptul cå si credinciosul este totdeauna cu Domul lui.  Cântarea fratelui Niculitå Moldoveanu spune: “Tu, totdeauna, Domne esti cu  mine        Si niciodatå singur nu må lasi,     Tu este mereu puterea ce ma tzine,       Din cei dintâi la cei din urmå pasi!.       Pentu cå Domnul este cu noi, putem spune si noi ca Asaf  “eu sunt totdeauna cu Tine.   Ce binecuvânatre så stiu cå Domnul este cu mine si cå, în felul acesta experimentez adevårul scump cå si eu sunt cu El!

    Tu esti Comoara care-a fost

    De Tatål mie datå

   Si aståzi nu Te-as mai låsa

  Nici pentu lumea toatå.

  Cåci Tu esti  frate de pribeag

  Si-n cânt si în suspine,

 Isuse-al meu Prieten Drag,

Ce bine-i lângå Tine!

Setban Constantinescu


Actions

Information

Leave a comment